Support

FPM Support; continuïteit, kwaliteitsverhogend, optimale performance!


Met onze service en support diensten houden wij uw SAP BPC omgeving vitaal en geven we letterlijke invulling aan de term performance management!

Support en service level

Uw organisatie heeft recentelijk SAP BPC geïmplementeerd? Dan kunt u vertrouwen op service-level support van FPM Solutions. Met onze uitgebreide support dienstverlening kunt u uw gebruikersgroep optimaal ondersteunen.

Incident Management - 'constante beschikbaarheid'

In overleg met uw organisatie wordt het beheermodel aangepast aan uw eisen en wensen om optimale ondersteuning tijdens de afsluitingsperiode te garanderen.

1ste lijns support
Het functioneel beheerteam binnen uw organisatie zal doorgaans zelf de verantwoording dragen voor het beantwoorden van inkomende support meldingen en het oplossen van kleine incidenten.

2de en 3de lijns support
FPM Support kan worden ingeschakeld om de complexere incidenten op te lossen. Uw organisatie staat altijd direct in contact met de specialist die uw omgeving kent en het probleem snel kan verhelpen.  

Functioneel Support - 'kwaliteitsverhogend'

Als uw organisatie behoefte heeft aan extra capaciteit, dan kunt u rekenen op onze SAP BPC specialisten. U kunt hierbij denken aan:

  • On-site ondersteuning tijdens de afsluitingsperiode
  • Verzorgen van extra trainingen voor medewerkers
  • Het doorvoeren van verbeteringen en nieuwe functionaliteiten

Technisch Support - 'optimale performance'

Onze technische specialisten staan klaar om uw omgeving desgewenst te monitoren om optimale performance en beschikbaarheid tijdens de periodeafsluiting te garanderen.

Peter van Drunen,
SAP BPC specialist | co-owner

Meer informatie over FPM Support?

Wilt u meer informatie over onze support dienstverlening? Neem gerust contact met ons op.