Cover

SAP BusinessObjects Planning and Consolidation


SAP BusinessObjects Planning and Consolidation (SAP BPC) is een bedrijfsbrede software oplossing voor het ondersteunen van het financiële consolidatie, plannings-, budgetterings- en management rapportage proces.

Business in control

  • Zowel planning, budgettering als financiële consolidatie
    Bespaar kosten en voorkom fouten door één oplossing voor zowel business planning als financiële consolidatie
  • Statutaire en Management consolidatie
    Automatiseer het consolidatie proces door het inregelen van uw ‘GAAP’ of ‘IFRS’ rapportagevereisten inclusief volledige ‘audit trail’
  • Budgettering en Forecasting
    Creëer eenvoudig meerdere plan versies en vergelijk met budget en realisatie op basis van meerdere ‘what-if’ scenario’s.
  • Microsoft Office, Web en Mobile applicatie
    Geef uw gebruikersgroep toegang tot de stapsgewijze ‘business proces flows’ (BPF) en profiteer van de krachtige Microsoft Excel rapportage tool.

FPM 'Best-Practice' oplossingen

Maak gebruik van onze kennis en expertise door het implementeren van een
FPM ‘Best Practice’ oplossing ontwikkeld door onze specialisten.

In een uitgebreide demo laten we u zien hoe onze klanten SAP BPC gebruiken!

Optimaliseer uw IT strategie

Reduceer data duplicatie, ‘total cost of ownership’ (TCO) en connecteer zowel SAP als Non-SAP bronnen binnen uw bestaande IT platform of in de Cloud

Welke SAP BPC versie?

Afhankelijk van uw business case kan uw organisatie kiezen uit meerdere SAP BPC versies.